ADEVĂRUL despre cei 18 ani ai lui Iisus care lipsesc din Biblie
Te-ai întrebat vreodată de ce in Biblie lipsesc relatari despre 18 ani din viata lui Isus?
In Biblie apare Isus la varsta de 12 ani intr-o biserica, vorbind preotilor cu citate din vechile scripturi, dupa care reapare la 30 de ani cand Ioan Botezatorul ii face botezul in apa Iordanului. Abia pe urma se pune mare accent pe minunile si vindecarile pe care le-a facut intre varsta de 30 si 33 de ani. Practic Biblia relateaza 15 ani din viata lui Isus, dintre care se pune accent mare pe nastere si pe ultimii 3 ani, dar lipsesc alti 18 ani.
Unde a fost Isus in tot acest timp?
Ei bine, de la varsta de 13 ani, Isus a plecat spre rasarit in zona Tibetului de azi, apoi in India, Kasmir, dupa care a revenit in zona Israelului de astazi. In aceste zone a invatat tehnici de purificare, de meditatie, invataturi budiste, etc.
Un renumit ziarist rus de la sfarsitul secolului XIX, pe nume Nicolas Notovitch, a facut o expeditie pana la manastirea Hemis din zona Ladakh din Tibet, in cautarea urmelor lui Isus. Surpriza mai mare vine cand calugarii de la manastire i-au aratat lui Notovitch un pergament in care erau scrise intamplari din viata unui anumit Issa (cel mai probabil Isus. In limba araba numele lui Isus era Isa sau Issa), cum a ajuns in Tibet cand era copil de 13-14 ani (un an a durat pana ce a ajuns Isus din Israel in Tibet) si despre marea viteza de invatare a tehnicilor tibetane si budiste.
Potrivit manuscrisului de la manastire, Issa a trait la 500 de ani dupa moartea lui Buddha, lucru care coincide cu perioada care lipseste din Biblie despre viata lui Isus. Notovitch a revenit in Rusia si a surprins intreaga lui drumetie intr-o carte “The Unknown Life of Jesus Christ” terminata si publicata cu mari dificultati, deoarece editurile ii respingeau manuscrisul.
Recomandam urmarirea unui documentar destul de explicit pe aceasta tema:
Evangheliile apocrife, povestiri ale unor mistici, vorbesc de călătoriile lui Iisus în India unde ar fi lăsat urme la Srinagar (în Caşmir) şi în Tibet. Unele povestiri fac aluzie la şederi în Persia, în Egipt. Numeroase legende locale din aceste ţări se fac ecoul acestor informaţii.
Iata ce spune si Cayce:
În tinereţea sa, în acord cu legile şi obiceiurile, El a trăit în casa tatălui său. Apoi, El a trecut în grija maeştrilor săi [...], mai întîi în India, apoi în Persia, apoi în Egipt, pentru că este scris: “Fiul meu va fi chemat în Egipt”. Cît despre studiile sale, ele constituiau o parte din programul de pregătire stabilit Lui (prin Iudita). Ele comportau, în primul rînd, studierea bazelor Legii. Şi Legea, în Marele Iniţiat, trebuie să se manifeste prin iubire, milă, pace, spre desăvîrşirea scopului pentru care El a fost chemat.
Şcolarizarea din Palestina a fost şederea în Templu – în perioada cînd El era la Ierusalim, aşa cum povesteşte Luca, între rabini şi profesori. Studiile din India, Persia, Egipt au acoperit perioade mult mai lungi. În şcoli, El era înscris sub numele de Iosua.
Nu la Alexandria, ci mai mult la Heliopolis a făcut El studiile care conduceau la profeţie, adică pregătirea examenelor şi trecerea lor – aşa cum a făcut şi Ioan (Botezătorul). Ei erau în clase diferite.
Isus a stat in India de la treisprezece la şaisprezece ani. Un an de călătorie în Persia. Şi-a petrecut cea mai mare parte a timpului său în Egipt, studiind…Aşa cum arată pe larg documentele care vor fi descoperite şi care acum sînt îngropate în Piramidă… Căci acolo erau instruiţi iniţiaţii.
Aceste învăţături din India vizau modul de purificare şi de dezintoxicare a corpului, fortificarea lui fizică şi mentală. În călătoriile sale în Persia, Iisus a studiat medicina şi mijloacele de a coordona energiile corpurilor (fizic, mental şi spiritual) conform învăţăturii date acolo de Zu şi de Ra în Egipt, ceea ce constituise baza învăţăturilor din Templu.
Isus a studiat la BENARES. A fost trei ani acolo. Maestrul se numea Arcahia (UDRAKA?).
Oricum, se stie ca Biblia a fost de doua ori triata si revizuita cum s-ar spune, odata de imparatul Constantin cel Mare, cand a organizat consiliul de la Niceea/Nicea/Nicaea in 325, iar a doua oara de imparatul Teodosie I la Constantinopol in 381. Aceste trieri au fost facute tocmai cu scopul de a lasa doar ceea ce era necesar pentru ca credinciosii ortodocsi sa fie condusi si indoctrinati. Biblia a fost privata de multe texte foarte valoroase, motiv pentru care inclin tot mai tare sa ma uit si in alte surse cat mai credibile pentru a-mi linisti atat setea de cunoastere, cat si pentru definirea directiei in care sa privesc pentru a-l gasi pe Dumnezeu, adica in interior.
Ştirile orei
Pune-ţi sutana de aur, prinde-ţi părul c-o scufie.
Dacă vrei să dai cu-agheasmă ca să strângi de-o mică plasmă,
Ia busuiocul din grădină, bagă schema cea divină.
Orice moliftă îţi place, fă acuma cum îţi spun,
Vezi tămâia care zace şi mai dă-i cu fum !
Bate clopotul mai tare dacă vrei să mântuieşti,
Bagă-ţi limba în icoane dacă vrei să preaslăveşti !
Bate clopotul mai tare dacă vrei s-o arzi divin,
Bagă-ţi capu-n pangar, bagă-ţi capu-n pelerin !
Daca vrei să schimbi oraşul, dacă nu-ţi mai place Iaşiul,
Ia o nouă parohie, mai avută ca să fie,
Bagă cântul mult mai tare, ia un sponsor mai cu stare !
Daca ai intenţii bune dar vrei şi subvenţie,
Orice moliftă îţi place, fă acuma cum îţi spun,
Vezi tămâia care zace şi mai dă-i cu fum !
Bate clopotul mai tare dacă vrei să mântuieşti,
Bagă-ţi limba în icoane dacă vrei să preaslăveşti !
Bate clopotul mai tare dacă vrei s-o arzi divin,
Bagă-ţi capu-n pangar, bagă-ţi capu-n pelerin !
Pune-ţi sutana de aur, prinde-ţi părul c-o scufie.
Dacă vrei să dai cu-agheasmă ca să strângi de-o mică plasmă,
Ia busuiocul din grădină, bagă schema cea divină.
Orice moliftă îţi place, fă acuma cum îţi spun,
Vezi tămâia care zace şi mai dă-i cu fum !
Bate clopotul mai tare dacă vrei să mântuieşti,
Bagă-ţi limba în icoane dacă vrei să preaslăveşti !
Bate clopotul mai tare dacă vrei s-o arzi divin,
Bagă-ţi capu-n pangar, bagă-ţi capu-n pelerin !
Daca vrei să schimbi oraşul, dacă nu-ţi mai place Iaşiul,
Ia o nouă parohie, mai avută ca să fie,
Bagă cântul mult mai tare, ia un sponsor mai cu stare !
Daca ai intenţii bune dar vrei şi subvenţie,
Orice moliftă îţi place, fă acuma cum îţi spun,
Vezi tămâia care zace şi mai dă-i cu fum !
Bate clopotul mai tare dacă vrei să mântuieşti,
Bagă-ţi limba în icoane dacă vrei să preaslăveşti !
Bate clopotul mai tare dacă vrei s-o arzi divin,
Bagă-ţi capu-n pangar, bagă-ţi capu-n pelerin !
Anunţul a fost făcut de unul dintre reprezentanţii Bisericii Ortodoxe Române, Sătănel Iădescu: “Am observat în ultima vreme că foarte mulţi credincioşi simt nevoia gustului de moaşte şi considerăm că este un lucru bine-venit, mai ales în timpul perioadelor reci, când aceştia devin vulnerabili din cauza frigului şi au nevoie de ceva care sa le protejeze trupul si sufletul.”
Noul Xanax Moaşte vine într-o formă atractivă pentru credincioşi, ce-i va face să apeleze fără ezitare la acest medicament. “Ca o noutate, spre deosebire de alte medicamente, acesta poate fi luat cu agheasmă, sau după preferinţă, cu anafură”, a declarat părintele Serafim Zoofileanul.
Una dintre primele reacţii survenite în urma apariţiei Xanax Moaşte a fost cea a maicii Ecaterina: “Am căutat la mai multe farmacii şi n-am găsit, aşa că am fost la Plafar. Acolo era o dispută destul de aprinsă pentru că se vindea doar Coada Şoricelului la preţ de P**a Calului, iar maica Filofteia a cumpărat întreg stocul. Sper ca în zilele următoare să pot găsi măcar Viagra Light pentru părintele Terente, căci dacă ii dau Viagra clasică, mă spovedeşte de-mi sar fulgii.”
Peste câteva luni se intenţionează introducerea pe piaţa românească a unui nou remediu psihiatric denumit Distonocalm Tămâie, care, aşa cum îi spune numele, va avea aromă de tămâie şi va fi în principal destinat celor care au un miros neplăcut al gurii din cauza sărutării excesive a icoanelor făcătoare de minciuni. Patriarhul Daniel susţine că, într-un viitor ceva mai îndepărtat, BOR are în vedere şi lansarea Rudotel Mir, un stimulent pentru cei care vor să participe la proba de lins-viteză a Campionatului de Pupat Moaşte.
Doamne ajută !
1. 100 de lei - Evanghelia, patrafirul, crucea şi mâna dreaptă, plus bonus de tămâiere all-inclusive;
2. 80 de lei - Patrafirul, mâna dreaptă şi şomoiogul de busuioc cu care vă dau în freză;
3. 50 de lei - Patrafirul şi crucea plus mâna stangă cu care mă scarpin la boaşe;
4. 20 de lei - Doar patrafirul, zgârciţilor. Să nu vă imaginaţi că intraţi în rai cu banii ascunşi în chiloţi;
5. 10 lei - Vă dau să pupaţi salamul bărbos, că altceva nu meritaţi, tăntălăilor;
6. 5 lei - Îmi şterg posteriorul cu mutrele voastre diforme;
7. Moca - Să mergeţi la biserică să vă agheasrnuiască părintele Cocalarie, sărăntocilor.